Shopping My Stash #1

quarta-feira, janeiro 28, 2015

shopping my stash perfume fragrance Carolina Herrera Too Faced Paleta batom

Starting 2015 by shopping my stash and saving some money in the process.

Vou iniciar este ano de 2015 com a TAG “shopped my stash” e desta forma poupar algum dinheiro.


shopping my stash Too Faced Palette 212 Sexy Carolina Herrera Catrice
 
1.

When the Too Faced Loves Sephora came out I had to get it, but I had some problems combining the shades to create makeup looks that I liked. I've also noticed that these purple and violet shades don't suit me. Now thinking about it I'll only be using the eyeshadows colours I like the most and do simple eye makeup looks with this palette.


Quando a paleta Too Faced Loves Sephora foi lançada tive que adquiri-la, mas deparei-me com alguma dificuldade em combinar estas sombras de forma a criar looks de maquilhagem que gostasse. Infelizmente estes tons roxo e violeta também não me favorecem. Actualmente acho que devo usar apenas as cores que gosto e fazer looks simples de maquilhagem de olhos.

2.

212 Sexy, Carolina Herrera I'm very picky with fragrances and usually prefer soft fragrances on a daily basis. I'll be using this perfume for going out and weekends from now on.

Perfume 212 Sexy, Carolina Herrera Eu sou muito esquisita em relação à escolha de perfumes e no geral gosto de perfumes suaves para o dia-a-dia. Vou começar a usar esta fragrância para saídas e fins de semana.

3.

Too Faced Lip of Luxury Marcia 3x I forgot how much I loved this lipstick when I first purchase it...this is also a very flattering shade of pink, I guess this year I'm going to give this lipstick a lot of use.

Too Faced Lip of Luxury Marcia 3x Lembrei-me do quanto gostava deste batom quando o adquiri...este tom rosa favorece-me muito. Neste ano de 2015 vou dar mais uso a este batom.

4.

Catrice In the Army Now Single eyeshadow I always have this issue with single eyeshadows, I don't use them that much because I just reach for an eyeshadow quartet or palette when I do my makeup. This year I'm going to use my single eyeshadows with much more frequency.

Sombra mono Catrice In the Army Now Tenho sempre o mesmo problema com as sombras unitárias, não as uso muito porque acabo por me maquilhar com as sombras contidas num quarteto ou paleta. Este ano vou usar as minhas sombras unitárias com mais frequência.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Comments are moderated/only links relevant to the post will be allowed/stay on topic

Do you have something to say? Leave your comment here

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sharethis